آموزش تولید محتوا الکترونیکی گام به گام و حرفه ای،آموزش مالتی مدیا بیلدر،آموزش mmb،نمونه کار بیلدر،نمونه کار اتوران سازی ارائه مطلب
شما نحو ساخت اتوران و ارائه مطلب را به صورت حرفه ای یاد خواهید گرفت بدون اینکه کد نویسی و برنامه نویسی بدانید.

 

 معرفی کوتاه

 


 

برنامه Swish max برنامه ای بسیار ساده ، جهت ساختن فایل های فلش می باشد .این برنامه با بیش از 200 افکت آماده ، در جهت افکت گذاری روی متن ها و تصاویر می باشد.

تمام کدها بصورت آماده در اختیار کاربر می باشد و از طریق یک منو بسیار ساده در دسترس می باشد.هیچ نیازی به اسکریپ نویسی ندارد.

  در قسمت طراحی ،داری یکسری ابزارهای طراحی می باشد که نیازهای کاربر را برای طراحی های پیشرفته یاری می هد.مانند دایره ، بیضی ، مستطیل ،مداد ،خط و ............

 

طرح ها یی که خودتان داخل برنامه طراحی کرده اید را می توانید ویرایش کنید و تنظیمات لازم و حرفه ای روی آنها انجام دهید.کسانی که با برنامه نویسی آشنایی دارند با استفاده از ویرایشگر کدهای  آن  امکان وارد کردن برنامه نویسی را به داخل برنامه انجام می دهند.

 

 یکی از مهمترین قسمت های این برنامه استفاده از سکانس ها scens می باشد.تمام عملیات های شما در برنامه داخل همین سکانس ها طبقه بندی ،زمان بندی و اجرا می شوند.

 

فایل فلش شما می تواند یک سکانس داشته باشد و یا چند سکانس .این امر بستگی به نوع کار و خلاقیت شما دارد.معمولا بنرهایی که برای سایت ها ساخته می شود از دو یا سه سکانس بیشتر نمی باشد.به دلیل اصول های خاصی مانند طولانی شدن بنر ،سنگین اجرا شدن و ....

 
از دیگر قابلیت های مهم این برنامه می توان:

 

  به import و Export کردن فایل اشاره کرد.

 

 مدیریت بسیار ساده بر روی فایلها

 

  محیط کاملا ساده و حرفه ای برنامه

 

 وارد نمودن فایل های صوتی به داخل برنامه و ساختن کلیپ های فلش

 

 وارد کردن فایلهای فلش که توسط برنامه هایی convert ساخته شده اند.مانند فیلمی که تبدیل به فلش شده و ....

 

 خروجی swf این برنامه ، به آسانی در برنامه های دیگر import می شود.

 

 

برای آشنایی بیشتر و گسترده تر با این برنامه می توانید به قسمت Help این برنامه مراجعه  کنید یا به سایت Swish max  مراجعه کنید و در آنجا انواع کدها و نمونه های آماده ساخته شده را مشاهده کنید.

 

 دانلود فایل آموزشی برنامه سوئیش مکس

 

دانلود نمونه کار ساده از سوئیش مکس




ارسال توسط مهدی

صفحه قبل 1 صفحه بعد