درباره این وبلاگ
آموزش تولید محتوا الکترونیکی گام به گام و حرفه ای،آموزش مالتی مدیا بیلدر،آموزش mmb،نمونه کار بیلدر،نمونه کار اتوران سازی ارائه مطلب
شما نحو ساخت اتوران و ارائه مطلب را به صورت حرفه ای یاد خواهید گرفت بدون اینکه کد نویسی و برنامه نویسی بدانید.

Greetings to all lovers of the world of computers and the presentation and production of educational CD presentation. Here's the way I've learned that you can not use the training CD Autorun program can provide. Among all sites and blogs Builder program, teaching such a manner was very empty and I decided to create this blog. Which opens the door to a Friend student, high school and college, and so forth. More training and educational books Builder CD Menu Builder is just too simple to explain. But here Builder training program to learn a simple and professional

 

--------------------------------------------------------------------

 

جدید ترین برنامه برای ساختن اتوران حرفه ای ، ساده و راحت با برنامه   استوری لاین که فیلم های آموزشی آن در سایت آپارت موجود می باشد.
 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت22:02---20 بهمن 1393
سلام من از وقتی که دانلود منیجر رو دانلود کردم هیچی نمیتونم دانلود کنم و باید سریال نامبر داشته باشم که از اون چیزی سر در نمیارم من به این برنامه محتوا الکترونیکی مولتی مدیا برای تحقیقم نیاز دارم اما نمیتونم دانلود کنم میشه کمکم کنید؟ممنون میشم

وبلاگتون هم خیلی مفیده
پاسخ:با سلام. دانلود منجیر ورژن 6 را نصب کنید.برای فعال سازی فایل pach آنرا داخل مسیر نصب شده برنامه قرار دهیدو و فایل قفل شکن (همان فایل pach ) را اجرا کنید. در ضمن آموزش طریقه فعال سازی را در گوگل جستجو کنید.بدون دانلود منجیر هم میشه دانلود کرد.فقط زمان بیشتری نیاز داره.


آذر
ساعت17:13---17 آذر 1393
باسلام
جناب آقای توکلی من برای پایان نامه ام دربه دردنبال یادگیری آتوران سازی بودم اما برنامه نویسی بلدنبودم مطلب آموزش آتوران سازی بدون برنامه نویسی شما واقعانجاتم داد ومن 20شدم دست شمادردنکنه یک دنیاممنون همیشه موفق وسربلندوپیروزباشید
پاسخ:اینترنت فضای به اشتراک گذاشتن تجربیات و یافته هاست.ممنون از نوع دیدگاه شما نسبت به وبلاگم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 اسفند 1395برچسب:mmb,Builder CD Menu Builder,
ارسال توسط مهدی