آموزش تولید محتوا الکترونیکی گام به گام و حرفه ای،آموزش مالتی مدیا بیلدر،آموزش mmb،نمونه کار بیلدر،نمونه کار اتوران سازی ارائه مطلب
شما نحو ساخت اتوران و ارائه مطلب را به صورت حرفه ای یاد خواهید گرفت بدون اینکه کد نویسی و برنامه نویسی بدانید.

شاید مشکل خیلی از کاربران این باشد که نمی دانند چگونه روی عکس و فیلم های شخصی شان رمز گذاری کنند.

بهترین راه برای ارسال عکس های شخصی تان برای دوستان این است که روی آنها رمز قرار دهید تا دیگر نگران سرقت عکس هایتان توسط هکر ها و یا ..... نباشید.

ممکن است عکس شما در کامپیوتر دوستتان باشد اما بر اثر بی احتیاطی عکس شما از کامپیوتر دوستتان سرقت می رود.یا در زمان اتصال به اینترنت توسط هکر به سرقت رود.

به نظر من عکس رمز دار برای دوستتان بفرستید یا عکس هایتان رمز دار بر روی سی دی نگه داری کنید از همه لحاظ بهتر است.خیالتان آسوده است که اگر روزی سی دی به دست کسی افتاد یا گم شد............................

آموزش "رمزگذاری روی فایل های شخصی " 


 اگر تمایل دارید بر روی اطلاعات ، اسناد ،عکس، فیلم ، و دیگر اطلاعات سازمانی یا شرکت خود رمز بگذارید از برنامه True crypt استفاده کنید.ضریب امنیت و قفل گذاری روی اطلاعات توسط این برنامه آنقدر بالاست که تا کنون هیچ هکری درجهان نتوانسته اطلاعاتی که توسط این برنامه قفل گذاری می شود را قفل شکن کند.

هشدار خطرناک: ابتدا از اطلاعات خود کپی بگیرید و با کپی اطلاعات خود توسط این برنامه کار کنید زمانی که کار با این برنامه را یاد گرفتید اطلاعات اصلی خود رمز دار کنید. اگر مستقیم با اطلاعات اصلی خود کار کنید و نتوانستید با برنامه کار کنید برای همیشه با آنها خداحافظی کنید.




ارسال توسط مهدی